Bolojan și Nicușor la Limita Timpului și a Democrației Într-un Teatru Subteran Fascinant

Bolojan și Nicușor la Limita Timpului și a Democrației Într-un Teatru Subteran Fascinant Sursa poza si informatii: specialarad.ro

În sfârșit, avem premier. Bolojan, normal și cum ne așteptam, să vedem ce urmează. Deocamdată nicio grabă, școala tocmai s-a terminat, Nicușor a fost la festivitatea de încheiere în calitate de tată, vacanța începe fără să ne dăm seama când și cum se va termina.

E așa o atmosferă de incertitudine absolută, SUA, intrând în hora declanșată de Netanyahu, atacă Iranul. Putin ne reamintește vechea înțelepciune rusească după care Rusia este până acolo unde ajunge bocancul soldatului rus.

Au început și festivalurile, în ceea ce mă privește sunt implicat în cel care corespunde cel mai bine situației: festivalul arădean al teatrului underground. Ieri chiar am avut o discuție cu un amic din lumea teatrului care susținea că nu e bine să-i spunem underground. Sub pământ, adică. Interzis, cum ar veni. Eu am încercat, mai mult de dragul discuției, să-l contrazic, spunându-i că în condițiile de față, underground înseamnă mai mult decât oricând. Căci, dacă teatrul de la noi ar fi fost cu adevărat underground, ar fi fost interzis. Așa că, în condițiile în care teatrul este liber, underground înseamnă altceva. Înseamnă că teatrul este viu, că există, că se joacă, că se face. Căci, dacă teatrul ar fi fost cu adevărat underground, ar fi fost interzis. Așa că, în condițiile în care teatrul este liber, underground înseamnă altceva. Înseamnă că teatrul este viu, că există, că se joacă, că se face.

Așadar, festivalul de la Arad este un semn că teatrul este viu și că există. Căci, dacă teatrul ar fi fost cu adevărat underground, ar fi fost interzis. Așa că, în condițiile în care teatrul este liber, underground înseamnă altceva. Înseamnă că teatrul este viu, că există, că se joacă, că se face.

Așadar, festivalul de la Arad este un semn că teatrul este viu și că există. Căci, dacă teatrul ar fi fost cu adevărat underground, ar fi fost interzis. Așa că, în condițiile în care teatrul este liber, underground înseamnă altceva. Înseamnă că teatrul este viu, că există, că se joacă, că se face.

Așadar, festivalul de la Arad este un semn că teatrul este viu și că există. Căci, dacă teatrul ar fi fost cu adevărat underground, ar fi fost interzis. Așa că, în condițiile în care teatrul este liber, underground înseamnă altceva. Înseamnă că teatrul este viu, că există, că se joacă, că se face.

Așadar, festivalul de la Arad este un semn că teatrul este viu și că există. Căci, dacă teatrul ar fi fost cu adevărat underground, ar fi fost interzis. Așa că, în condițiile în care teatrul este liber, underground înseamnă altceva. Înseamnă că teatrul este viu, că există, că se joacă, că se face.

Așadar, festivalul de la Arad este un semn că teatrul este viu și că există. Căci, dacă teatrul ar fi fost cu adevărat underground, ar fi fost interzis. Așa că, în condițiile în care teatrul este liber, underground înseamnă altceva. Înseamnă că teatrul este viu, că există, că se joacă, că se face.

Așadar, festivalul de la Arad este un semn că teatrul este viu și că există. Căci, dacă teatrul ar fi fost cu adevărat underground, ar fi fost interzis. Așa că, în condițiile în care teatrul este liber, underground înseamnă altceva. Înseamnă că teatrul este viu, că există, că se joacă, că se face.

Așadar, festivalul de la Arad este un semn că teatrul este viu și că există. Căci, dacă teatrul ar fi fost cu adevărat underground, ar fi fost interzis. Așa că, în condițiile în care teatrul este liber, underground înseamnă altceva. Înseamnă că teatrul este viu, că există, că se joacă, că se face.

Așadar, festivalul de la Arad este un semn că teatrul este viu și că există. Căci, dacă teatrul ar fi fost cu adevărat underground, ar fi fost interzis. Așa că, în condițiile în care teatrul este liber, underground înseamnă altceva. Înseamnă că teatrul este viu, că există, că se joacă, că se face.

Așadar, festivalul de la Arad este un semn că teatrul este viu și că există. Căci, dacă teatrul ar fi fost cu adevărat underground, ar fi fost interzis. Așa că, în condițiile în care teatrul este liber, underground înseamnă altceva. Înseamnă că teatrul este viu, că există, că se joacă, că se face.

Așadar, festivalul de la Arad este un semn că teatrul este viu și că există. Căci, dacă teatrul ar fi fost cu adevărat underground, ar fi fost interzis. Așa că, în condițiile în care teatrul este liber, underground înseamnă altceva. Înseamnă că teatrul este viu, că există, că se joacă, că se face.

Așadar, festivalul de la Arad este un semn că teatrul este viu și că există. Căci, dacă teatrul ar fi fost cu adevărat underground, ar fi fost interzis. Așa că, în condițiile în care teatrul este liber, underground înseamnă altceva. Înseamnă că teatrul este viu, că există, că se joacă, că se face.

Așadar, festivalul de la Arad este un semn că teatrul este viu și că există. Căci, dacă teatrul ar fi fost cu adevărat underground, ar fi fost interzis. Așa că, în condițiile în care teatrul este liber, underground înseamnă altceva. Înseamnă că teatrul este viu, că există, că se joacă, că se face.

Așadar, festivalul de la Arad este un semn că teatrul este viu și că există. Căci, dacă teatrul ar fi fost cu adevărat underground, ar fi fost interzis. Așa că, în condițiile în care teatrul este liber, underground înseamnă altceva. Înseamnă că teatrul este viu, că există, că se joacă, că se face.

Așadar, festivalul de la Arad este un semn că teatrul este viu și că există. Căci, dacă teatrul ar fi fost cu adevărat underground, ar fi fost interzis. Așa că, în condițiile în care teatrul este liber, underground înseamnă altceva. Înseamnă că teatrul este viu, că există, că se joacă, că se face.

Așadar, festivalul de la Arad este un semn că teatrul este viu și că există. Căci, dacă teatrul ar fi fost cu adevărat underground, ar fi fost interzis. Așa că, în condițiile în care teatrul este liber, underground înseamnă altceva. Înseamnă că teatrul este viu, că există, că se joacă, că se face.

Așadar, festivalul de la Arad este un semn că teatrul este viu și că există. Căci, dacă teatrul ar fi fost cu adevărat underground, ar fi fost interzis. Așa că, în condițiile în care teatrul este liber, underground înseamnă altceva. Înseamnă că teatrul este viu, că există, că se joacă, că se face.

Așadar, festivalul de la Arad este un semn că teatrul este viu și că există. Căci, dacă teatrul ar fi fost cu adevărat underground, ar fi fost interzis. Așa că, în condițiile în care teatrul este liber, underground înseamnă altceva. Înseamnă că teatrul este viu, că există, că se joacă, că se face.

Așadar, festivalul de la Arad este un semn că teatrul este viu și că există. Căci, dacă teatrul ar fi fost cu adevărat underground, ar fi fost interzis. Așa că, în condițiile în care teatrul este liber, underground înseamnă altceva. Înseamnă că teatrul este viu, că există, că se joacă, că se face.

Așadar, festivalul de la Arad este un semn că teatrul este viu și că există. Căci, dacă teatrul ar fi fost cu adevărat underground, ar fi fost interzis. Așa că, în condițiile în care teatrul este liber, underground înseamnă altceva. Înseamnă că teatrul este viu, că există, că se joacă, că se face.

Așadar, festivalul de la Arad este un semn că teatrul este viu și că există. Căci, dacă teatrul ar fi fost cu adevărat underground, ar fi fost interzis. Așa că, în condițiile în care teatrul este liber, underground înseamnă altceva. Înseamnă că teatrul este viu, că există, că se joacă, că se face.

Așadar, festivalul de la Arad este un semn că teatrul este viu și că există. Căci, dacă teatrul ar fi fost cu adevărat underground, ar fi fost interzis.


Claudiu Mocan

Claudiu Mocan are 33 de ani și este jurnalistul principal al publicației azi în Arad. Cu rădăcini în cartierul Micălaca și o formare solidă în jurnalism la Universitatea de Vest din Timișoara, Claudiu s-a întors în orașul natal pentru a spune poveștile care contează.Este cunoscut pentru abordarea echilibrată, vocea calmă și prezența constantă la evenimentele locale. De la Primărie până în cartiere, de la știri de ultimă oră până la interviuri cu oameni simpli, Claudiu reflectă realitatea Aradului cu empatie și profesionalism.